Бренд-менеджер XAG

У зв’язку з розширенням напрямку роботи і посилення дистрибуції бренду XAG ми в пошуках бренд-менеджера.

Основне завдання бренд-менеджера — повне управління брендом XAG: розробка стратегії розвитку; розширення присутності на ринку; пошук нових можливостей і каналів, тощо.

Бренд-менеджер входить в структуру відділу маркетингу та допомагає sales-команді, направляючи її для досягнення результатів системного просування товарів.

Обов’язки:

  • Аналіз продукту і створення стратегій його розвитку.
  • Робота з sales-командою, навчання фахівців партнерської мережі.
  • Ініціація та координація маркетингових та комунікаційних проектів, адаптація маркетингових матеріалів для просування продукту.
  • Робота з лідерами думок, тест-драйв продуктів, проведення пілотних проектів та випробувань.
  • Контроль та ведення обліку стоку.
  • Комунікація з вендорами бренду.
  • Постійний пошук додаткових зон зростання продукту.
  • Участь в демополях, організація демонстраційних виїздів, презентацій для кінцевого клієнта, дилерів.
  • Підготовка презентаційних матеріалів по лінійках продуктів.

Вимоги:

  • Бажання працювати в галузі аграрної робототехніки та безпілотних рішень.
  • Досвід роботи від 5 років на позиції бренд-менеджера або в сфері маркетингу з пересічним функціоналом, та аналогічними позиціями.
  • Освіта — економічна, технічна або навіть агрономічна.
  • Досвід в організації роботи мережевих дистриб’юторів.
  • Англійська — Intermediate + (часте/постійне спілкування з представниками материнської компанії).
  • Розуміння аграрного ринку, сезонності, особливостей сільського господарства України.
  • Практичний досвід роботи з презентаціями, вміння ділитися знаннями (навчати).
  • Вітається додаткова освіта/курси з маркетингу та продажів.
  • Вміння формувати стратегію просування продукту на ринок, глибоко розбиратися в продукті.
  • Аналітичні здібності, вміння концентруватися на деталях, уважність, ініціативність.
  • Просунутий користувач ПК, робота на високому рівні із таблицями даних (Excel, Google Sheets).
  • Мати відмінні комунікативні навички та менталітет «командного гравця».
  • Вміти швидко адаптуватися до змін, бути гнучким.
  • Досвід керування авто/наявність водійських прав.
  • Готовність до відряджень — в агросезон (виїзди на агрогосподарства, демополя, тощо).

Ми пропонуємо:

  • Стати частиною крутої, проактивної та згуртованої команди професіоналів, яка постійно у русі вперед, кожен із нас впливає на зміни у світі за допомогою інновацій.
  • Навчання та підтримку на всіх етапах роботи.
  • Відмінні можливості для особистісного та професійного зростання.
  • Конкурентну заробітну плату. Наша політика винагороди враховує кілька аспектів: конкуренцію, своєчасність та прозорість.
  • Графік — full time офіс.
  • Ми знаходимося — ст.м. Васильківська, вул. Смольна, 9Б, Бізнес Парк Глорія. Для зручності до/від станції м. Васильківська курсує безкоштовний шатл-бас (автобус), котрим безкоштовно може скористатися кожен співробітник.

А ще…

  • Наш офіс з неформальною та затишною атмосферою і ми pet-friendly🐶
  • Ми піклуємося про базові потреби своїх співробітників, тому в кожного є можливість скористатися портативною зарядною станцією в особистих цілях.
  • І найголовніше, в нас завжди є світло та інтернет😎

Якщо маєте відповідний досвід, маєте бажання працювати, відправляйте CV.

Ми завжди раді вітати нових колег у своїй команді DroneUA.