Менеджер з продажу

Як ексклюзивний дистриб’ютор бренду XAG в Україні, компанія DroneUA продовжує інтенсивну підготовку до нового агросезону, та відкриває цікаву і непересічну вакансію – менеджер з продажу_Агро напрямок.

Як міжнародний інтегратор безпілотних рішень, ми очолюємо глобальне впровадження роботизованих технологій у сільському господарства й ділимося своїм досвідом з усім світом. Реалізація такої відповідальної місії потребує потужної високотехнологічної команди.

Якщо ви захоплюєтесь безпілотними технологіями, переконані, що за ними майбутнє, та звичайно готові спробувати свої сили в напрямку агро — запрошуємо в команду.

Обов’язки:

  • Консультування потенційних клієнтів, підготовка комерційних пропозицій, підготовка та проведення презентацій обладнання та рішень для роботизації у сфері агро.
  • Розширення клієнтської бази компанії за рахунок опрацювання існуючих лідів та самостійного пошуку нових клієнтів.
  • Повний супровід угод: від виставлення рахунку до отримання документів, закриття взаєморозрахунків з покупцями.
  • Розвиток продажів дилерів: розвиток компетенцій у менеджерів партнерів, спільні презентації та робота з клієнтами дилерів, аналітика продажів партнерів та розробка пропозицій для їх підвищення.
  • Участь в маркетингових заходах з просування бренду XAG: участь в конференціях, семінарах, виставках, організації виїзних демо-показів, тощо.
  • Адміністрування своєї воронки продажів в Bitrix.
  • Координація запитів клієнтів щодо надання сервісного обслуговування, консультування по пілотуванню та ін. – з відповідними департаментами для надання якісного сервісу.
  • Планування продажів у розрізі асортименту та клієнтів.
  • Участь у розробці пропозицій для покращення роботи напрямку агро та департаменту продажів в цілому.
  • Побудова персональних ефективних комунікацій між підрозділами.

Вимоги:

  • Тривалий та успішний досвід у продажах від 2−5 років (бажано в аграрному секторі, або готовність розібратися та розвиватися в цьому напрямку).
  • Бажання працювати з інноваційними технологіями. 
  • Розуміння на базовому рівні основних особливостей роботизованої техніки та завдань, які вони виконують.
  • Знання та досвід використання основних напрямків та тенденцій продажів, рішень та послуг.
  • Досвід у застосуванні технік та процесу продажів, роботи із запереченнями, ведення переговорів (різних рівнів складності).
  • Відмінні комунікаційні та організаційні навички.
  • Готовність багато вчитись, розбиратись з технічною стороною обладнання, “жадібність” до технічних знань.
  • Високий рівень самостійності, готовність працювати без чітких правил, готовність разом з командою та керівником “створювати” правила.
  • Орієнтація на результат, готовність працювати багато, понаднормово, з пріоритетом на роботу (здатність та можливість в період високого сезону продажів максимально сконцентруватись на роботі).
  • Досвід роботи з CRM (Бітрікс), 1С, MS Office (Word, Excel, PowerPoint) GoogleWorkship.
  • Готовність до відряджень.

Пропонуємо:

  • Стати частиною крутої, проактивної та згуртованої команди професіоналів, кожен із яких впливає на зміни у світі за допомогою інновацій.
  • Перспективи для особистісного та професійного зростання.
  • Конкурентну заробітну плату. Можливість впливу на свою фінансову мотивацію.
  • Графік — full time, офіс.
  • Офіс знаходиться за адресою: ст.м. Васильківська, вул. Смольна, 9Б, Бізнес Парк Глорія. 

Якщо вас зацікавила вакансія, надсилайте, будь ласка, своє резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати.

Дякуємо, що інвестували свій час і зацікавилися пропозицією роботи.