Як ексклюзивний дистриб’ютор бренду XAG в Україні, компанія DroneUA продовжує інтенсивну підготовку до нового агросезону, та відкриває цікаву і непересічну вакансію – менеджер з продажу_Агро напрямок.
Як міжнародний інтегратор безпілотних рішень, ми очолюємо глобальне впровадження роботизованих технологій у сільському господарства й ділимося своїм досвідом з усім світом. Реалізація такої відповідальної місії потребує потужної високотехнологічної команди.
Якщо ви захоплюєтесь безпілотними технологіями, переконані, що за ними майбутнє, та звичайно готові спробувати свої сили в напрямку агро — запрошуємо в команду.
Обов’язки:
- Консультування потенційних клієнтів, підготовка комерційних пропозицій, підготовка та проведення презентацій обладнання та рішень для роботизації у сфері агро.
- Розширення клієнтської бази компанії за рахунок опрацювання існуючих лідів та самостійного пошуку нових клієнтів.
- Повний супровід угод: від виставлення рахунку до отримання документів, закриття взаєморозрахунків з покупцями.
- Розвиток продажів дилерів: розвиток компетенцій у менеджерів партнерів, спільні презентації та робота з клієнтами дилерів, аналітика продажів партнерів та розробка пропозицій для їх підвищення.
- Участь в маркетингових заходах з просування бренду XAG: участь в конференціях, семінарах, виставках, організації виїзних демо-показів, тощо.
- Адміністрування своєї воронки продажів в Bitrix.
- Координація запитів клієнтів щодо надання сервісного обслуговування, консультування по пілотуванню та ін. – з відповідними департаментами для надання якісного сервісу.
- Планування продажів у розрізі асортименту та клієнтів.
- Участь у розробці пропозицій для покращення роботи напрямку агро та департаменту продажів в цілому.
- Побудова персональних ефективних комунікацій між підрозділами.
Вимоги:
- Тривалий та успішний досвід у продажах від 2−5 років (бажано в аграрному секторі, або готовність розібратися та розвиватися в цьому напрямку).
- Бажання працювати з інноваційними технологіями.
- Розуміння на базовому рівні основних особливостей роботизованої техніки та завдань, які вони виконують.
- Знання та досвід використання основних напрямків та тенденцій продажів, рішень та послуг.
- Досвід у застосуванні технік та процесу продажів, роботи із запереченнями, ведення переговорів (різних рівнів складності).
- Відмінні комунікаційні та організаційні навички.
- Готовність багато вчитись, розбиратись з технічною стороною обладнання, “жадібність” до технічних знань.
- Високий рівень самостійності, готовність працювати без чітких правил, готовність разом з командою та керівником “створювати” правила.
- Орієнтація на результат, готовність працювати багато, понаднормово, з пріоритетом на роботу (здатність та можливість в період високого сезону продажів максимально сконцентруватись на роботі).
- Досвід роботи з CRM (Бітрікс), 1С, MS Office (Word, Excel, PowerPoint) GoogleWorkship.
- Готовність до відряджень.
Пропонуємо:
- Стати частиною крутої, проактивної та згуртованої команди професіоналів, кожен із яких впливає на зміни у світі за допомогою інновацій.
- Перспективи для особистісного та професійного зростання.
- Конкурентну заробітну плату. Можливість впливу на свою фінансову мотивацію.
- Графік — full time, офіс.
- Офіс знаходиться за адресою: ст.м. Васильківська, вул. Смольна, 9Б, Бізнес Парк Глорія.
Якщо вас зацікавила вакансія, надсилайте, будь ласка, своє резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати.
Дякуємо, що інвестували свій час і зацікавилися пропозицією роботи.