Оператор контакт-центру

Шукаємо енергійного та комунікабельного оператора у контакт-центр, який має позитивний погляд на життя.

Тобі з нами по дорозі, якщо ти шукаєш не просто “гарний офіс із печивом”, а місце, де хочеться  працювати, куди хочеться повертатися, місце де тобі буде цікаво, де поруч не просто колеги, а друзі.

Обов’язки:

  • Консультативна підтримка клієнтів – вхідні та вихідні дзвінки.

Вимоги:

  • Досвід роботи у контакт-центрі/кол-центрі від 0,5 року.
  • Мати інтерес до інноваційних технологій, техніки, робототехніки. 
  • Бути готовим розбиратися в технічних питаннях пов’язаних з продуктом.
  • Мати гарну пам’ять, швидко вчитися новому.
  • Вміти встановлювати контакт, та знаходити спільну мову з кожним клієнтом.
  • Не боятися багатозадачності та інтенсивного темпу роботи.
  • Володіти  ПК  на рівні впевненого користувача, мати високу швидкість друку.
  • Вільно володіти українською мовою (усною та письмовою).
  • Не боятися стресових ситуацій та вміти виважено і швидко вирішувати будь-які питання.

Ми пропонуємо:

  • Стати частиною крутої, проактивної та згуртованої команди професіоналів, кожен із яких впливає на зміни у світі за допомогою інновацій.
  • Навчання та підтримку на всіх етапах роботи.
  • Перспективи для особистісного та професійного зростання.
  • Заробітна плата. Наша політика винагороди враховує кілька аспектів: конкуренцію, своєчасність та прозорість.
  • Графік — full time, офіс (9-18).
  • Офіс знаходиться за адресою: ст.м. Васильківська, вул. Смольна, 9Б, Бізнес Парк Глорія. Для зручності до/від станції м. Васильківська курсує шатл-бас (автобус), котрим може скористатися кожен співробітник.

Якщо вас зацікавила дана вакансія, надсилайте, будь ласка, своє резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати.

Дякуємо, що інвестували свій час і зацікавилися пропозицією роботи.