Шукаємо енергійного та комунікабельного оператора у контакт-центр, який має позитивний погляд на життя.
Тобі з нами по дорозі, якщо ти шукаєш не просто “гарний офіс із печивом”, а місце, де хочеться працювати, куди хочеться повертатися, місце де тобі буде цікаво, де поруч не просто колеги, а друзі.
Обов’язки:
- Консультативна підтримка клієнтів – вхідні та вихідні дзвінки.
Вимоги:
- Досвід роботи у контакт-центрі/кол-центрі від 0,5 року.
- Мати інтерес до інноваційних технологій, техніки, робототехніки.
- Бути готовим розбиратися в технічних питаннях пов’язаних з продуктом.
- Мати гарну пам’ять, швидко вчитися новому.
- Вміти встановлювати контакт, та знаходити спільну мову з кожним клієнтом.
- Не боятися багатозадачності та інтенсивного темпу роботи.
- Володіти ПК на рівні впевненого користувача, мати високу швидкість друку.
- Вільно володіти українською мовою (усною та письмовою).
- Не боятися стресових ситуацій та вміти виважено і швидко вирішувати будь-які питання.
Ми пропонуємо:
- Стати частиною крутої, проактивної та згуртованої команди професіоналів, кожен із яких впливає на зміни у світі за допомогою інновацій.
- Навчання та підтримку на всіх етапах роботи.
- Перспективи для особистісного та професійного зростання.
- Заробітна плата. Наша політика винагороди враховує кілька аспектів: конкуренцію, своєчасність та прозорість.
- Графік — full time, офіс (9-18).
- Офіс знаходиться за адресою: ст.м. Васильківська, вул. Смольна, 9Б, Бізнес Парк Глорія. Для зручності до/від станції м. Васильківська курсує шатл-бас (автобус), котрим може скористатися кожен співробітник.
Якщо вас зацікавила дана вакансія, надсилайте, будь ласка, своє резюме із зазначеним рівнем бажаної заробітної плати.
Дякуємо, що інвестували свій час і зацікавилися пропозицією роботи.