За 10 років діяльності на українському агроринку DroneUA здобув безпрецедентний досвід у впровадженні безпілотних рішень для сільського господарства, що стало справжнім проривом у сфері точного землеробства не тільки в Україні, але й на міжнародній арені. Досягнення компанії, що високо цінуються не тільки практиками, але й науковцями увійшли до академічної монографії “Маркетингові комунікації: інновації та сучасні тренди".
У співавторстві співзасновника та керуючого партнера DroneUA Валерія Яковенка та радниці зі стратегічних комунікацій DroneUA Олександри Афанасьєвої, до наукової праці увійшов розділ: "Інновації в маркетингових комунікаціях: Кейс-дослідження досвіду DroneUA в аграрній робототехніці". Відтак, читачі підручника зможуть дізнатися про виняткову історію становлення DroneUA, складні виклики та злети, а також інноваційні маркетингові стратегії, що привели компанію до лідерства в інтеграції робототехніки у сільське господарство.
Особливої ваги додає те, що перші примірники монографії вже надійшли до офісу Futurology Tech у Пенсильванії, де DroneUA продовжує свою місію з просування українських інновацій на американському ринку. Ця подія стала ще одним важливим кроком у зміцненні співпраці між українським і світовим технологічним секторами, що дозволяє Україні не лише впевнено інтегруватися в міжнародну спільноту, а й очолювати її.
Включення кейсу-дослідження DroneUA до академічної монографії є підтвердженням унікальності досвіду та ролі компанії у формуванні новітніх підходів до маркетингу та впровадженні технологій. Це досягнення підкреслює значущість українських інновацій для світового ринку.
Компанія DroneUA висловлює подяку Навчально-науковому інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Краківському економічному університету, Спілці рекламодавців України та професійному журналу "Маркетинг і реклама" за ініціативу та очільництво процесу підготовки й видавництва академічної монографії.